piątek, 5 lipca 2013

Color Panther

Hello ! <3


Dużo osób pisze mi, iż mam piękne grube ,długie włosy :) Mam dla Was bardzo dobrą wiadomość . Każda z Was moze mieć takie włosy !!! Starczy zakupić włosy na spinkach ''Clip on'' na allegro jest tego dużo . Są różnej długości i o różnym kolorze , więc powinniście coś sobie odpowiedniego dobrać. Moje maja długość 55 cm . Jeśli chodzi o cenę to kupiłam 2 komplety ,jeden po 300 zł ;) . Trzeba dobrze poszukać i poczytać :) Łatwo je się myje , polecam podkład na końcówki marki ''gliss kur'' ,wygładzi idealnie włosy na clipach jak i naturalne . Najlepiej używać go przed prostowaniem lub kręceniem włosów- ochroni nasze włosy przed wysoką temperaturą żelazka :) Clipy nakładajcie na wcześniej natapirowane i spryskane lakierem włosy . Dlaczego ?? Ponieważ lepiej utrzymają się na włosach :)  

Dzisiejsza stylizacja jak zwykle kolorowa :) Zapraszam do oglądania zdjec :) i komentowania :) Pozdrawiam :***





















































(sukienka /buty/kapelusz - Tally Wejil , naszyjnik/bransoletka -Stradivarius)

7 komentarzy:

  1. super zestaw tez kiedys doczepialam wlosy oczywiscie jak mialam blond 3 zestawy po 70 cm w sumie jakies 175 g włosow...obecnie naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej :)
    czy tą piękną sukienkę kupiłaś w ostatnim czasie?
    mam nadzieję, że jeszcze ja znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a czasami robisz takie swietne koczki to też wtedy masz doczepki?;)
    Doczepiałam kiedyś ,ale za bardzo mi wypadały włosy po spinkach;/ wiec zrezygnowałam ,ale patrze na Twoje i Ci zazdroszcze,chyba znowu się skuszę;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak sukienka swiezutka :) tlyko teraz te wypredaze,wiec pewnie ciezko bedzie znalesc ! KOczki robie ze swoich naturalnych wlosow bo sztyczne przez spinki strasznie ciągną !

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy blog:) miło przegląda mi się posty:D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń