niedziela, 21 lipca 2013

White Dress

Hejka :) Niedawno co wróciłam z Warszawki, odwoziłam przyjaciółkę na pociąg. Przez dwa dni miałam przesympatyczne towarzystwo :) Dzięki temu powstał ten post. Wiola była pierwszym gościem w moim nowym mieszkanku :) Bardzo dziękuje za pomoc :) Piękne zdjęcia wyszły i śliczny makijaż. Zapraszam Was do polubienia jej strony /www.facebook.com/WioletaSzymanskaBeautyArtist . 


Ostatnio widziałam dużo pięknych zdjęć blogerek w białych sukienkach ze złotymi dodatkami. Zawsze uwielbiałam takie połączenie :) Przypadkiem znalazłam tą sukieneczkę w sklepiku na mieście.Jak dla mnie jest śliczna i nietypowa :) Ma piękny rozkloszowany dół ! Złote dodatki postanowiłam połączyć z butelkową zielenią :) 







































(Sukienka- Lola , Buty-Kari , Torebka-Aukcja Allegro, Bransoletka/Pierścień - Sinsay, Kolczyki-New Yorker , Okulary-River Island)

3 komentarze:

  1. Dlaczego buty mają naklejki na podeszwie? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie zdążyłam* (słownik znów mnie oszukał ! chodzi o to ,iż na szybkiego działaliśmy :) za pózno zerknelam ze nie odkleiłam. Swieżo z kartoniku nakładalam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego tak ładna dziewczyna potrafi się tak oszpecić strojem, makijażem i biżuterią? wiesz co to jest minimalizm?

    OdpowiedzUsuń