wtorek, 23 lipca 2013

I love cap

Witam Was Serdecznie ! 

Dziś motywem przewodnim są dodatki na głowę :) Nie wiem jak Wy ale ja kocham czapeczki każdego rodzaju :) czy to czapka z daszkiem czy ''Krasnal'' ,po prostu uwielbiam :) Kolekcjonuje je od kiedy pamiętam :) Mój chłopak się ze mnie śmieje ,ze gromadzę je, aż szuflada się nie domyka :) Tak samo mam z okularami :) Wiem , ze dużo dziewczyn nie przepada za czapkami ''krasnal'' , twierdzą ,że na lato nie pasują :) Każdy ma inny gust i to trzeba uszanować :) Ja mam tak , iż coś bardziej jest śmieszne,kolorowe czy kontrowersyjne tym bardziej lubię :) Nigdy nie lubiłam ubierać się zwyczajnie czy też w szarych kolorach . Wydaje mi się ze kolorem można ładnie pokreślić swoją urodę i wydobyć z niej jak najwięcej ;) 
Już większość z Was ma w swojej szafie koszulkę  czy też bluzę Jack Daniels-a :) ,Są świetnie i można je łączyć ze wszystkim :) Tym razem połączyłam ją z rozkloszowaną spódniczką w tym samym kolorze.Dlatego mogłam poszaleć z dodatkami :) Postawiłam na neonowy żółty . Czarny i biały kolor jest uniwersalny :) Dla zabawy założyłam jeden trampek różowy a drugi niebieski :) Wiem , ze może to się nie spodobać każdemu , wiec nałożyłam i obcasy :). 
Druga stylizacja jest bardzo podobna ,zmieniłam tylko koszulkę :) Biała z piękną czachą , do tego czarna czapeczka typu ''krasnal'' lub z daszkiem :) Dodatkowo idealnie pasują czarne okulary :)

Na koniec dodałam jeszcze zdjęcie w pięknej opasce :) ma w środku  druty i można ją świetnie uformować na głowie ;) 

























































(Krasnal Czarna/Czapka Daszek/Opaska/Bransoletki Zameczki/Okulary- Magia Zakupów , Krasnal Neon - Aukcja Allegro , Krasnal Róż- River Island, Bransoletka Neon Ćwieki /Bluzka Czacha/ Spódniczka- Sinsay, Torebka- Kari Poland, Trampki - Converse , Szpilki-Mohito)

10 komentarzy:

  1. masz ładną, oryginalną urodę:D
    Pozdrawiam:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ciesze sie , ze tu trafiłam ! świetny blog , a Twoje stylizacje fantastyczne, uwielbiam zolte dodatki <3 !!
    strasznie mi sie podoba to jak masz zrobione wlosy , od dawna sie zamierzam by swoje przemalowac podobnie ale boje sie troche :<
    oczywiście dolaczam sie do obserwatorow , bo na pewno zajrze tu nie raz :*
    zapraszam rowniez do mnie vejra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Włosy masz po prostu prześliczne!

    OdpowiedzUsuń