piątek, 26 lipca 2013

Violet And Blue

Hello :) 


Dziś przedstawiam Wam przepiękna bluzeczkę , która  ma piękny kolorowy nadruk ''Usta'' - niebiesko fioletowe :) Jak sami widzicie te  dwa kolorki idealnie do siebie pasują . Jest bardzo wygodna i  miła w dotyku :) Jedna z moich ulubionych w szafie . Można ją kupić tu ->


Zapraszam również do polubienia fanpagu tego sklepu ->



Pasuję ona zarówno do spodni/spodenek jak i spódniczki :) .więc kto co woli :) Pierwsze zdjęcia pokazują styl bardziej elegancki .Niebieska, rozkloszowana sukienka idealnie pasuje do bluzeczki :) Szpilki?? Pewnie ,że tak ! 

Na sportowo: spodenki i trampki ?? Super wygodne połączenie . Sama bluzka dodaje nam dużo charakteru :) . 









































(Bluzka - Be U , Spódnica - Cocktail Shock , Szpilki - New Look , Spodenki - River Island , Trampki - Converse , Naszyjnik - Stradivarius, Bransoetki - Magia Zakupów)








10 komentarzy:

  1. Aniu FIGURA MARZENIE NIE MG SIĘ NAPATRZEC..........*.* mów mi tu szybko jakie cwiczenia na nogi robisz ;D bo zazdroszcze Ci ich <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja juz od dawna nie ćwiczę :) ale mam zamiar zacząc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana stylizacja jedna i druga super !!! Ale mi się podoba ten luźniejszy luk choć w tej elegancji szpileczki są cudne :)No a figura pierwsza klasa tylko pozazdrościć :*

    OdpowiedzUsuń
  4. hej.
    super stylizacja. fajnie, że pokazujesz dwie strony jednej bluzki. bardzo podoba mi się niebieska spódniczka. jest cudna, aczkolwiek zestaw z trampeczkami bardziej do mnie przemawiać. świetny naszyjnik. :D
    Pozdrawiam S.
    www.stilettosdresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Anulka gdzie czy u nas w PL można kupić te spodenki z river island??? Są super... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja je kupiłam w lublinie a galeri '' Plaza'' na stronie internetowej nie maja ale sa podobne modele

      Usuń
  6. Z przyjemnością zaglądnęłam na Twój blog i pewnie wrócę tu częściej!
    Bardziej przemawia za mną stylizacja elegancka ze szpileczkami,a tak w ogóle masz śliczne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie Aniu:)
    Pati Cz

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz po prostu zajebiście!!!

    OdpowiedzUsuń