środa, 31 lipca 2013

Pleaser Shoes


Witam ! 

Dziś przedstawiam Wam piękne buciki firmy ''Pleaser'' ! Już same opakowanie zrobiło na mnie duże wrażenie, do tego mają nawet specjalny woreczek ,który przyda się nam do spakowania bucików w podróż . Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia . Pomimo wysokiej szpilki (15cm) są bardzo wygodne i zgrabne. Stopa optycznie wydaje się mniejsza. Materiał idealnie miękki (zamsz) . A możecie je kupić tutaj : 

Zapraszam również do polubienia strony na Fb :


Przygotowałam do tych bucików całą stylizacje .
Ja je widzę tak jak poniżej na moich zdjęciach ale również można je nałożyć do dżinsów czy innych spodni, spodenek to kwesta gustu .
Miłego oglądania .






































Buty/Pleaser
Marynarka/Stradivarius
Spódniczka/Cocktail Shock
Bluzeczka/River Island
Torebka/Monnari
Kolczyki,Naszyjnik/New look
Bransoletka/Sinsay













11 komentarzy:

  1. wyglądasz zjawiskowo!
    czy masz jakąś metodę na sylwetkę?
    strasznie Ci jej zazdroszczę !!
    jakaś dieta, ćwiczenia? pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś ćwiczyłam ale tylko brzuszki i tylko na stojąco :) to tez wchodzi w mogi :) już podsyłam link : http://www.youtube.com/watch?v=MBtieYFk7U4 jak dla mnie najlepsze :) boczki uciekly , nogi troszke sie umięsniły i nawet z ramion spadlo :) Już dlugo nie cwiczylam ale zaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprzedajesz gdzieś swoje stare ciuszki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, jeszcze nie :) niedawno co zaczełam ale mysle ze na fb bede wystawiac napewno :)

      Usuń
  4. Cudowne!
    Cała stylizacja jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o mamusiu ze ja cie dopiero odkryłam ! śliczna jesteś i stylizacja na biało super ci pasuje! teraz bede ogladac calego twojego bloga ! powiedz mi kochana jak to robisz ze masz taka super skóre i czym sie ,,opalasz'' , czy poprostu taka masz karnacje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. karnacje mam ciemną :) ostatnio sie nie opalałam ale nogi zawsze samoopalacz Dave :)

      Usuń
  6. kochana dziękuję za odwiedziny:* Śliczna taka jestes!!!
    bedę Cie obserwowala z przyjemnością zapraszam i do siebie:*

    całuję
    www.flashingdiamonds.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz:-) tego typu buta pasują do Ciebie:-D
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń