wtorek, 25 czerwca 2013

Girl in skirt

Hallo ! <3 

Nareście znalazłam dla siebie długą spódniczkę :) , zawsze były za długie . Znalazłam ją w zwykłym osiedlowym sklepie . Jest bardzo kolorowa ,dlatego na górę nałożyłam jednolitą bluzkę. Dodatki jak widać w kolorze mięty i różu. Koczek wykonałam sama ,kucyk-tapir i gotowe :) Oczka  pomalowałam na zielono i do tego  różowa pomadka firmy CATRICE nr 130 (Frozen Rose)









































(bluzka-River Island, spódniczka-Renyiqunzhuang, naszyjnik-Stradivarius, kolczyki-Rossmann)

8 komentarzy:

  1. koczek wygląda jak doczepiony, kolor z innej głowy

    OdpowiedzUsuń
  2. zbyt sztuczna, spódniczka nawet nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. koczek ma inny kolor bo mam ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej :)
    czy tą piękną sukienkę kupiłaś w ostatnim czasie?
    mam nadzieję, że jeszcze ja znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak w ostatnim ale to taki sklepik w łęcznej .Sukieneczka typowo chinska :) nie ma marki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki to model Nikona?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zbyt sztucznie i przerysowanie

    OdpowiedzUsuń