wtorek, 11 czerwca 2013

Fun colors



Hallo !

Na początek dziękuje dla Asi za zrobienie mi zdjęć , łapcie jej stronę.

Dziś przedstawiam Wam strój, który można nałożyć na plażę jak i dyskotekę.
Uwielbiam łączyć kolory. Żółty,niebieski i róż idealnie do siebie pasują :) Do tego odważyłam się pomalować oczy na zielona ,pasują mi one do koloru paznokci. Na plaże proponuje nałożenie japonek a na dyskotekę czy inną imprezę wysokie szpilki i podpięte włosy, co da nam  więcej elegancji . W sklepach jest duży wybór ,jeśli chodzi o kolory :) Wiec nie czekajcie i kupujcie więcej kolorowych ciuszków , szczególnie teraz na lato :) Trzeba nadać koloru naszym szarym ulicom.





















(Spodniczka /bluzka/kolczyki- River Island, torebka/naszyjnik- TAlly Wejil, bransoletka/buty-Mohito, japonki- Bamboo)

10 komentarzy:

  1. Widzę ,że też lubisz markę River Island ;) zgadzam się w 200 % co do kolorów na naszych ulicach poza tym bardzo bardzo bardzo fajne stylizację na pewno tu wrócę . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ile kosztowaly te buty Moshito ?? Nie wiesz czy sa jeszcze dostepne?

    OdpowiedzUsuń
  3. masz powiekszone usta ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nie chce ci sie odpowiadac na pytania

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam nie mialam Czasu.Buty- 119zl bo akurat byla przecena z 179 :) niedawno je kupilam wiec mozliwe ze sa dostapne

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisałam juz wielokrotnie , ze nie, nie powiekszalam ust :) nic nie mam robione z Twarza :) poprostu są wieksze i umiem je dobrze pomalowac :) mozliwe ze niedlugo pokaze Wam jak powiekszyc usta poprzez pomalowanie ich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj serdecznie! Pisałam e-maila ale nie otrzymałam odpowiedzi , bardzo mi się podobają Twoje stylizacje - masz świetny gust i wspaniałą figurę . Zakochałam się w twoich żółtych sandałkach BAMBOO poszukuję ich ale na próżno , czy mogłabyś dać mi jakieś namiary na nie , albo w jakikolwiek sposób pomóc je zdobyć - bardzo proszę . Mój adres silen66@wp.pl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. WItaj, niestety te buciki zakupilam w ciuszku używanym , rowniez szukalam tej firmy w internecie ale nie znalazlam

    OdpowiedzUsuń