czwartek, 6 czerwca 2013

Mint

HAllo ! <3
Już niedługo wakacje, urlopy,plaża ! Zaprezentuje Wam jak można się ubrać ,uczesać na plaże ,czy    spacery w lecie :)

Jak wiecie kolor miętowy dalej króluje .Szorty plus bluzka na ramionczka to podstawa ! Spodenki można łączyć z różnymi kolorami. Moje są z  ''Tally Weijl',' do tego proponuję  bluzkę na ramiączka , może być każdego koloru.Pod spodem  nałóż strój kąpielowy. Zegarek i ozdobny kwiatek do włosów świetnie pasuje do całej stylizacji i nadaje jej charakteru. Szybki makijaż :) czyli - czarna kreska na gorze i zielona na dole :)  Przy opalaniu pamiętajcie o filtrze ochronnym do ciała i twarzy ! Torebkę bambusową dostała w prezencie od siostry. Kupiła  ją w Bruxeli ,gdzieś na bazarze. Żółte japonki są śliczne :) świetnie podkreślają opaleniznę :) Kok uformowałam w kilka sekund. --> robimy kucyk,następnie delikatnie go tapirujemy i zawijamy jak tylko nam się podoba ,podpinając wsuwkami i utrwalamy lakierem ! 


































(szorty/bluzka/zegarek- ''Tally Weijl'' ,kwiatek-Pepco, japonki ''Bamboo'')

11 komentarzy:

  1. jaki masz rozmiar tych spodenek ?? :) i jeszcze jedno pytanie masz powiększone usta ?

    OdpowiedzUsuń
  2. przepraszam że pytam o takie rzeczy ale inspiruje sie Toba a nie zawsze stac mnie na rzeczy ktore Ty kupujesz, stad moje pytanie to Michał Ci to kupuję ? utrzymuję Cię ? Czy sama masz swoje pieniądze i tylko za to sobie cos kupujesz ? Wybacz za nachalnosc ale chce wiedziec, buziaczki ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo interesująca stylizacja jeśli chodzi o wyści w plener jakim jest plaża zaproponowana przez ciebie... ;-) Pozdrawiam i życze dalszych sukcesów ;-) S.W

    OdpowiedzUsuń
  4. odpisujesz na komentarze ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nosze spodenki o rozmiarze xs, a góra xxs. Lecz, kazdy nosi inny rozmiar ! najlepiej przymierzyc bo są rózne fasony.Mam kochanego chłopaka i czesto wybieramy sie razem na zakupy ale ,kazdy z nas ma swoje pieniazki :) Nie jestem juz nastolatką :) a jesli CIe nie stac to proponuje wybrac sie do ciuszków uzywanych , tam rowniez mozna cos podobnego dopasowac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. JEZU...jakie Ty masz ładne te włosy <3 gęste i te ombre.. sma robisz? idealnie pasma od góry widac<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie piszesz, zacznij czytać książki, poszerz swoje słownictwo. Pisz posty w wordzie to przynajmniej części błędów się pozbędziesz. Po prostu poziom słownictwa odwraca uwagę od treści tekstu.

    OdpowiedzUsuń
  8. "Za prezentuje" hahahaha aby prowadzić bloga, ktory jak wiemy polega na pisaniu, trzeba znać przynajmniej podstawy polskiego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zawsze ludzie muszą pogadać i krytygować. Ja lubie tu zaglądać, nie znam Cie i pozdrawiam z Olsztyna

      Usuń
    2. przepraszam za swoje błedy, czasem piszę w pośpiechu. ''Za prezentuje''- juz poprawiłam, nawet nie zwróciłam uwagi , piszę ze słownikiem i to on mi tak poprawił ;/ ale obiecuje poprawę :)

      Usuń
  9. Madllin :) tak to jest ombre tylko wysokie :) jak odrosty ale bez przejscia :) sama w szkole zrobilam z pomocą koleżanki

    OdpowiedzUsuń