wtorek, 4 czerwca 2013

mickey mouse girl

Hallo !
Dziś Wam przestawiam dość kolorową stylizację :) czerwień połączoną z niebieskim kolorem? jak najbardziej ! Makijaż dopasowałam do stroju .Niebieski cień świetnie się prezentuje ale jednak nie polecam każdemu :) Dla blondynek i bardzo delikatnej urody , może być zbyt ostry i wtedy wyjdzie komicznie,szczególnie z czerwoną pomadką :) ale to tylko moja propozycja :) Butki ozdobiłam sama :)Zawsze można zrobić tylko czarną lub kolorową kreskę dla podkreślenia oczu :) Włoski podpięłam i uformowałam w ''Boba''. Ale to już znacie :) (niżej znajduje się post  )













(bluzka-Disney, kamizelka-Bershka , spodnie- River Island, buty- deezee)

2 komentarze:

  1. makijarz clowna, nie znasz podstawowej zasady, albo usta albo oczy mocno zarysowane, nie oba naraz ?
    a na 4 zdjęciu grymas bólu ?

    OdpowiedzUsuń