piątek, 24 maja 2013

Truskawkowe LOve

Witajcie :) Dziś za oknem brzydko. PAda pada i pada, nie zanosi sie na poprawe, myślalam ze pokaże dziś Wam  kilka stylizacji ,ale pogoda popsula mi plany. Wiec zaprezentuje  moje dzisiejsze sniadanko. NIe wiem jak wy ale ja uwielbiam Truskawki , do tego proponuje serek Fantazje ,obok lezy batonik owsiany -roboty mojego kochanego chłopaka- MIchała . Jedzcie truskawki, póki jest sezon. Dostarczają naszemu organizmowi witamin i minerałów. Mają dużo witaminy C , witaminy A, B1, B2 oraz PP. Owoce te to również spora dawka makro- i mikroelementów, a także wapń, fosfor, żelazo, magnez i mangan. Dziewczyny pamietajcie, że sole organiczne zawarte w truskawkach poprawiają przemianę materii, pektyny pomagają oczyścić jelita i regulują ich florę bakteryjną.










4 komentarze:

  1. masz piękny podkład na twarzy można wiedzieć co używasz?
    Wgl śliczna kobieta w 100% moje gusta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka Ty piekna Ania mam kompleksy ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi miło to słyszec :) POdklad - Revlon PhotoRedy ,mój kolorek to 005 Natural Beige

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa Aniu używam tego samego:)

    OdpowiedzUsuń