czwartek, 23 maja 2013

Green Dreams

Ostatnimi czasy powrocilam do luznego stylu . Na nowo pokochałam Full Cap-y i trampki.  Do tego zestawu postawilam na spodnie rurki i t-shirt . Jest bardzo kolorowo ale wszystko ze soba sie łączy. Jak widac mam bardzo długi warkocz ,zrobilam go z włosow na spinkach ''Clip on" - wiekszosc dziewczyn pewnie wie jak to wyglada, a jesli nie to koniecznie wpiszcie w google lub youtuba . Kazda z Was moze miec piekne ,dlugie i geste włosy . 

















(buty-converse ,t-shirt-ringspun, spodnie-stradivarius, snapback- mitchell & ness )

4 komentarze:

  1. martyna ermens23 maja 2013 13:32

    Wyglądasz super Aniu :-) a co do tej metody przedłużania,może powiedzialabys coś więcej ? Jaką firmę wybrałas ? Ja już od jakiegoś czasu chce zamówić,ale boję się że dostanę jakieś syntetyczne shit zamiast prawdziwych włosów,a poza tym nie umiem sobie dobrać.ile kosztują prawdziwe ? Ile tych pasm powinno być żeby ładnie wyglądało? No i jak dobrać kolor...?

    OdpowiedzUsuń
  2. hm. prawdziwe kosztuja sporo :) nawet 1000zl ja kupilam za 300zl sporo pasm ale cienkie wiec pozniej dokupilam kolekny komplet rowniez za 300zl :) sa dobrej jakosci :)oczywiscie na allegro sa jako''naturalne'' ale wiadomo nie za taka cene :) mysle ze w tej cenie kazde beda dobre :)jak masz geste wlosy to i musisz wiecej pasm ,zeby nie odznaczala sie Twoje :) mysle , ze wybor koloru jest gorszy , zeby dopasowac indealnie :) a firma hm nie ma znaczenia

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor ciezko dobrac, mi sie akurat trafilo , bo jednak na zywo jest łatwiej , ale jak cos przyciemnic takie wlosy zawsze mozesz :)

    OdpowiedzUsuń